JAg är trött


2008-09-30 @ 20:26:50
e så trött så jag har ont i huvudet. Kom hem från linköping vid sju, sedan har jag träffat min mamma o pappa som varit utomlands i en vecka :) Vi såg lite på några videor de spelat in på cypern.
Idag bestämde vi oss för en bil. Fick bli en volvo v70 2,0flexifuel -09 var jättefin och verkade lätt o köra med vilket jag tycker är ett plus.
Felåt, men orkar inte skriva mer än så. VArit full rulle sedan man gick upp vid fem i morse. 

Loovar att de kommer mera imorn.

nu väntar sängen :)


godnattkramar






Kommentarer
Postat av: carro

hihi så sant såå.. jaa va kul o ikväll desperate housewifes :D

2008-09-30 @ 20:49:59
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: madelaine

Jag har haft foglossningar sen vecka 10, men mått oförskämt bra annars. Lite vanliga gravidkrämpor men inget illamående iaf..;)



Idag har jag bakat paj, men jag har en tendens att aldrig följa några recept..hehe.:)

2008-09-30 @ 20:59:37
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Tezzan

vi köpte storlek 16/17 i strumpor,men det kan hända att dem e lite för stora..finns 10/12 o 13/15.. i mössan så var det stl.50... har egentligne ingen aning... men vi fick gissa lite..ti hi... I bodysarna så köpte vi 50/56... det e svårt för man vet ju inte hur stor bebben kommer att vara o man vet ju int ehur fort den kommer att växa..ti hi.. så det e inte lätt..=) Men man får tydligen en body på BB oxå.. iaf så får man det på BB här i Ystad..=) o det e ju ganska så bra..=)Läääängtar sååå tills bebben kommer ut.. Har 5 veckor o 5 dagar kvar till utsatt datum..pirrigt...ti hi.. Kram kram

2008-09-30 @ 21:58:24
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: johanna

ah , men måste ju ha kontakt med dom annars får man ju inga pengar, dock får man ju inga pengar ändå haha.. jag fick reda på min hp, ett par dagar innan bara för dom r ju som sagt sega! ojdå en riktigt ny v70 då alltså..

Vi har osså tänkt bli överraskade... hi men det är svårt att handal neutralt!

Förresten du bor i k-stad eller? gick du på söderport?

kram

2008-09-30 @ 22:16:35
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback