Lördag


2008-09-27 @ 18:23:50
Nu är det redan lördagskväll. Är otroligt vad tiden går fort alltså. Helgen e ju redan snart förbi. Idag var vi i linköping en sväng. Var först på bilfirma o kollade på bilar. Men Andreas vill gärna provköra bilmodellen vi ska ha innan vi bestämmer oss för att köpa en. Och såklart hade de bara en sådan provkörningsbil o den va inte hemma i helgen. Så andreas fick boka tid på tisdag enbart för att få provköra. SEdan kan de nog bli affär.
Var på babyproffsen oxå o hämtade ut mitt presentpaket. Innehöll lite blöjor, en napp, en nappflaska, snodd till byxorna, erbjudande från go' boken, våtservetter, aminingsinlägg. HAr säkert glömt något, men men...minnet är kort men bra..haha!
Såg ett skötbord o en säng vi ska köpa. MEN orkade bara inte köpa me de hem idag. så kanske blir det på tisdag, eller så väntar vi tills det är dags o hämta barnvagn o babyskyddet om några veckor. Jag har ingen brådska, känner dock att jag vill möblera mittenrummet med byrå och hylla snart så det inte är helt tomt därinne.

nu håller jag på att laga mat. Vi ska äta lövbiff med ungsstekt klyftpotatis,morot, palsternacka och lite citron o limesmör till det. Ska bli gott. Blir att kolla på polisskolan samtidigt. Sedan blir det på smällen och lite godis till det.

Vad gör ni ikväll?

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback