sliten i kroppen


2008-09-05 @ 15:24:21

Vilken tur att det är fredag för jag är helt slut i hela kroppen. Mina fötter o vader värker, ryggen gör ont. Fy säger jag bara. hur ska man orka o stå ut i fem veckor o en dag till? Hade väl varit annorlunda om man hade haft ett kontorsjobb eller butiksjobb. Men allt jag gör är att stå och göra samma rörelser hela dagarna plus att jag lyfter mkt tungt gods.

Men men..nu är det helg o ska passa på att njuta.  Fick sluta tidigare idag me. Så vid tolv gick jag hem. SEdan dess har jag bakat, städat, plockat med tvätt och nu äntligen får man en lugn stund. Nu tänker jag inte gör något mer krävande idag.

Ikväll blir det tacos till middag..mumsigt!

vad händer hos er?

puss







Kommentarer
Postat av: carro

hehe nee precis apelsiner i alla lägen ;) vi ska nog med äta toacos idag ;) mumma..

2008-09-05 @ 15:41:09
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: carro

hehe aa creme frech göör allt typ ;) men inga parika. hehe.. trevlig kväll till er

2008-09-05 @ 18:27:15
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback