trött.


2008-09-21 @ 20:51:40
nu är ja så trött som man kan bli. har inte ens hunnit lägga ut några bilder på magen idag. Men det får komma imorn istället. Känner att ja inte har tid nu.. prioriterar att gå o lägga mig i sängen istället tror ja. Ska ju upp vid fem imorn igen så. kommmer eventuellt bild på min nya jacka imorn me.

Vi såg på irene huss förut me..guldkalven. Den var ganska bra men nackdelen va att ja missade de ensamma mammorna;men de går väl i repris någon dag va?

ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!
kramar






Kommentarer
Postat av: Miian

precis..

men jag födde och gick sen hem "direkt",på "tidig hemgång" det var sååå skönt,passade mig perfekt att bara få komma hem,lära känna Lowa och bara få njuta.

folk sa att jag va dum i huvudet som aldrig åkte upp på BB,men allt jag ville var *HEM HEM HEM HEM'

så det blev att vi firade jul och alla fick träffa en helt nykläckt liten bebis ;)

2008-09-21 @ 21:00:25
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Miian

mjaee vill du hem direkt så tror jag att de flesta förlossningar numer erbjuder "tidigt hemgång" vilket innebär att man blir kvar på förlossningen i 6timmar och får sedan åka hem med sin lilla bebis ;)

om allt gått bra såklart=)

Så kolla upp det,kan va bra att veta!

kramis

2008-09-22 @ 15:11:49
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: carro

hehe jaa Elsa ska hon heta.. =) tror du frågat det förut.. hiih

2008-09-22 @ 15:19:08
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback