uppe med tuppen


2008-09-20 @ 07:38:33
ja.. idag blev de visst så att man gick upp me tuppen typ. Vaknade vid halv sju o kände mig jättepigg, men låg kvar o drog mig till för tio minuter sedan typ. Kan iofs förstå att ja vaknade tidigt idag eftersom ja gick o la mig vid tio igår så. Är ju så med att det är mkt tankar o frågor som flyger runt just nu. Får jag penningen eller inte? måste ju få veta har bara två arbetsveckor o en dag kvar o jobba i sådana fall. Behöver köpa ny jacka med, men då måste man ju åka någonstans o vi kommer antagligen inte ha bil på några veckor from idag så. Usch..vad svårt allt ska bli jämt då! Sedan måste jag hinna göra iordning i tvättstugan innan jag blir alldeles för stor o inte orkar göra nåt alls!
 
men men.. försöker vara optimist o tänka att de mesta löser sig naturligt så!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback