usel mamma, jag?


2008-09-18 @ 18:36:23

Ja..så kände jag det igår..kände mig totalt värdelös. Min stressadesyster kom hit med lilla william akut o undrade om vi kunde vakta o honom då min lillasyster som hade lovat o vara barnvakt inte hade kommit hem än. Så vi sa ja och jag skojar inte; så fort jag satte ner bilbarnstolen i soffan o skulle ta upp honom ur stolen så började han illtjuta. Sedan höll han på så i nästan en timma..han tjöt o tjöt. Och vi försökte med allt möjligt. vi bytte blöja, satte oss nära tvn så han kunde titta på de färgglada konturerna, vi testade o lägga honom i vagnen.
Men inge hjälpte. Snacka om att man kände sig illa till mods; man ville ju så gärna trösta honom o få honom sluta gråta. Men de gick verkligen inte.  Men sen kom lillasyster hit med och efter en stund så sa jag att ta o lägg honom i vagnen o gå hem till mamma o pappa istället så kanske han somnar på vägen. Och tänk..det gjorde han faktiskt den söta ängeln. när de kom till mamma o pappa sen så låg han i vagnen o sov så sött. Han fick en jobbig eftermiddag stackarn men sen va han såå glad o flinig när han vaknade.

Usch..undrar just hur man ska klara av att bli mamma när maninte ens kan trösta en bebis.fyyy







Kommentarer
Postat av: carro

hehe dom e inte lätta att ha me o göra.. men ja e säker på att du kommer bli en topen mamma.. :D allt e annorlunda med sin egen baby..

2008-09-18 @ 19:19:18
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Naaawwww..... guud vad frustrerande...ti hi.. vet du?Jag tror att det kommer att vara annorlunda sen när det är ditt eget barn..=) Det kommer att gå jätte bra! hur långt gången är du?KRam

2008-09-19 @ 16:03:52
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback