börjar ju bra de här


2009-04-06 @ 20:46:48
har sedan en halvtimma försökt o lägga lilleman. oftast brukar han somna rätt fort.men nu ligger hän där innen o gnyr o tappar nappen konstant. Man får springa in o stoppa in den hela tiden.. eller han tappar inte nappen. Han tar ur den själv ju o så ligger han med den där i handen ognäller för att han itne har nappen i munnen.

Gaaah,,blir faktiskt lite irriterad när han gör så...fast han e ju så gullig o söt samtidigt med, han gör ju det för att han vill försöka o stoppa in nappen själv igen. Men han lyckas juinte

MEN..UNDRAR OM HAN NÅNSIN SKA SOMNA? SOMNA NU DÅ MIN GULLPRINS SÅ DIN MAMMA KAN DUSCHA O  GÅ O LÄGGA SIG ;)


nää.. mer än såhär blir det inte..är alldeles för upptagen med att springa in till sovrummet o stoppa in nappen.

godnatt mina kära läsare






Kommentarer
Postat av: M i c k a

musklerna, rösten, utseendet och skådespelet ;D han är min våta dröm, haha paul ser för barnslit ut för mig ;D jag vill ha håriga eller skalliga muskel knuttar xD haha

2009-04-06 @ 20:55:59
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Bella

Söt blogg!

2009-04-06 @ 20:58:49
URL: http://bellablogg.se
Postat av: M i c k a

precis, på så sätt får man ju ha honom för sig själv ;D hehe

2009-04-06 @ 21:11:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var har du pappa A som kan hjälpa dig att stoppa in nappen o så att du får tid att duscha??!

2009-04-06 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback