Bortskämd, boortskämd, eller booortskämd?


2009-04-06 @ 09:47:58
Kan inte säga annat än att jag är en riktigt bortskämd mamma just nu. Elliott åt vid tjugo i sju igårkväll, somnade vid åtta. Vaknade dock vid fyra o var hungrig vilket han inte brukar göra annars. Men tog mig upp snabbt ur sängen o gjode lite ersättning till honom, han fick maten i sängen. Låg där på kudden o matade honom o hade samtidigt i huvudet "shit vad han verkar pigg nu då. Han kommer aldrig vilja somna om igen"

När han hade ätit klart så stoppade jag i nappen i munnen på honom o vad hände? han somnade igen

så eftersom jag inte ville ligga som en mäla så valde jag att flytta över mig till a's säng (eftersom han redan hade gått upp) o ligga där o sova o kika lite på lillgrabben. Vi vaknade inte förrän nio, och då var det dags för lite mat igen. Det ni. Det blev jättebra iaf =)

Nu sitter jag här mätt o belåten efter lite frukost, o elliott ligger o leker i babygymmet. Men han gnyr o låter nu så han börjar nog tröttna.

När han e trött sedan tänkte jag att vi skulle ge oss ut på en långpromenad. I det härliga vädret. Blåser dock, men det gör inget sålänge solen är frame =)*

hoppas alla får en trevlig förmiddag

kramis






Kommentarer
Postat av: emma

låter superskönt! tänk om han kunde smitta av sig lite på meja ;)

2009-04-06 @ 13:03:07
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback