en mysig dag <3


2009-04-19 @ 17:11:05
Idag har vi haft familjemys =) Först va vi ute på promenad på förmiddagen A följde oxå med =) sedan gick vi till mor o fikade en stund.
Gick sedan hem o busade lite med elliott. Fick för oss att vi skulle ut o åka en sväng runt tresnåret då elliott ändå började bli trött. Har åkt runt på alla möjliga småvägar här runt i samhället. varit jättemysigt faktiskt. OCh elliott har sovit nästan hela tiden..de ni :P kanske varit vaken i tjugo minuter på två timmar. O nu sitter han fortfarande i stolen o sover här på golvet. Skönt o se att han äntligen kan sova lite på dagen..han behöver verkligen det vår lille skrutt.

A
åkte precis ner till vättervallen då det va nån B-lagsmatch han ville se. Tyckte inte hanskulle åka utan att han gott kunde va hemma med sin familj eftersom han inte var hemmavid nåt vidare igår. Men nej, va likabra han fick åka..annars hade jag väl fått hört de..haha!

Ikväll blir det inte så mkt. Ska beställa lite från pizzerian sen..e faktiskt sugen på pizza men borde ju inte äta de. Fast nån dag i helgen får man väl va onyttig..annars blir de nog kycklingrulle.

Imorn är de vardag igen, nya tag..ny kamp ;)

nu ska jag läsa lite bloggar tänkte jag, bäst o passa på innan lillen vaknar o e hungrig.


kram till alla mina underbara läsare.






Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jaa det funkar alltid att fula sig då blir ju korten "bra" :P Ebba har också haft en riktigt sov dag idag :) De behöver väl ta igen sig ibland =)



Ja i morgon är det nya promenad tag =)

2009-04-19 @ 20:15:25
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Katja

Skönt att han sover bättre på dagarna nu. De blir lätt så gnälliga och övertrötta om de inte får lite sömn då med.



Nu blir jag snart gnällig om jag inte får lite sömn jag med så natti natti =)

2009-04-19 @ 23:14:11
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback