en trött morsa framför datorn


2009-04-08 @ 08:26:49

Idag är jag trött trött o trött. Lilleman levde först apa igårkväll o verkade inte alls vilja sova. Men efter ett tag somnade han, efter nio någon gång rättare sagt. Sedan vaknade han efter ett någon gång o var precis klarvaken. Tänkte shit, nu kommer han inte sova mer. stoppade i nappen, men han låg där o sprattlade o pratade massor. Testade o lägga honom i min säng, och efter mkt om o men somnade han igen runt två.
 
Han tar ju så mkt plats nu är det värsta, han flyttar på sig o har sig. Så har sovit som en mäla. Sedan vaknade han vid fem, vägrade o somna om, så var bara o gå upp o göra mat till honom.
Sedan gick vi direkt till sängen igen, han vägrade o somna. Efter nån timma somnade han igen.. o va skönt tänkte jag..då får man sova lite till. Men icke, då va den där jädra högljudda fågeln utanför. Hade lust o leta på en sten o bara kasta på den (hemska tanke, men fy fan va jobbig den va..den tystnade alrdig!) vid sju somnade väl jag. Och lilleman vaknade vid åtta igen. Då gick vi upp

Så såg natten ut..o nu ska han få mat. sen blir det bvc.

ha en bra morgon







Kommentarer
Postat av: emma

usch, hoppas dagen bli bättre än natten!



kram

2009-04-08 @ 08:41:01
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Katja

Uscha vilken jobbig natt! Det är en sak när de vaknar o äter, det kan man ju förstå men att de vaknar o bara är pigga mitt i natten måste vara jätte jobbigt och påfrestande för tålamodet när det enda man vill är att sova. Hoppas att er dag blir bättre än natten. Kramar

2009-04-08 @ 13:31:52
URL: http://lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback