fick en kommentar som jag lägger ut svar på!


2009-04-28 @ 21:53:14
Från MAJA: Hej hej! Vad kul att han blir större, men hur kan du längta tillbaka när han var så liten, känns som om du inte gillar att han växer, eller har jag fel?


svar: Hej Maja! Jag är jätteglad o nöjd över min son. Han är de finaste o underbaraste som hänt mig!! tycker det är så roligt att se honom utvecklas varje dag. händer något nytt jämt, han gör massa framsteg =) De här månaderna har verkligen varit en underbar resa o kommer fortsätta o vara det med.
Tror du har missförstått mig lite grann där!! de jag saknar är när han va så liten o så beroende av närhet hela tiden, när han kunde sitta o somna i ens famn. Nu händer inte det lika ofta längre!  MEn för det så ogillar jag verkligen inte att han växer.. varje stadie i ett barns utveckling har sin egen charm liksom. Det är ju som sagt nu allt de roliga börjar..


hoppas verkligen inte att det är fler därute som får den uppfattningen om mig






Kommentarer
Postat av: Amanda

Förstår precis vad du menar, klart man vill att de ska växa, bli stora och utvecklas. Men samtidigt vill man att de ska vara ens lilla bebis som man ska skydda för alltid ;)

2009-04-28 @ 22:49:07
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Veronica

jag vet precis hur du känner, jag känner likadant! Visst är det roligare nu, men åhh så mysigt det var att ha en sovande bebis på magen!

2009-04-29 @ 02:35:49
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du har skrivit VÄLDIGT mycket om hur du saknar när han var liten på sistone, så jag förstår att Maja reagerade.

2009-04-29 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback