jag kanske är lite larvig vad vet jag.


2009-04-30 @ 12:16:55

Efter vår promenad i de sköna o fina vädret förut så stannade vi till på ica o handlade lite till kvällen. Var massa folk därinne, de gick förbi en gammal gubbe o med honom kom en rejäl stank av gammal urin typ. Tänkte väl inte så mkt mer på de. När vi väl står i den långa kön på ica o väntar elliott o jag känner jag helt plötsligt hur den där doften dyker upp igen, precis bakom mig..då står han alltså bakom oss. O så börjar han o prata med elliott. Jag tänker att de inte gör nåt att han pratar lite me elliott-det är ju ett fritt land liksom.

MEN vad händer sen då? joo..gubben stoppar in nävarna i vagnen o börjar pilla på elliott, killar honom under fötterna. Tar honom på nävarna o på kinderna!!!

Det är verkligen det värsta jag vet, när gamla människor som man inte ens känner börjar o kladda på ens barn.det är okej så länge de bara står o kanske gör lite grimaser o pratar med dom. Men inte kladd!!  Man vet liksom aldrig hurdan deras hygien är. Och den här farbrorn var inte speciellt renlig av sig kunde jag bedöma genom o känna den där doften!  USCH!  O sen stoppar ju bebisar allt som kommer i deras väg i munnen, elliott har jämt fingrarna i munnen till exempel! nää, fy..


Så nu vet ni de, okända gamlingar som gillar o kladda på små bebisar- håll er borta från mig o min son!







Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

hur löste du det? sa du till honom, lr slutade han?



kram

2009-04-30 @ 14:41:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Malin

Blä. Gillar inte alls när främmande människor ska pilla. Äckligt e de.

2009-04-30 @ 16:13:46
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Anonym

allvarligt, det är äldre människor du pratar om - du beskriver dom som att dom vore utomjordingar. och att han luktade urin, vad har det med saken att göra? han är kanske inkontinent på grund av sin ålder, ska man inte fysiskt få röra vid barn då? döm inte. gläds istället åt att din son kanske bidrog till att göra den mannens dag mycket bättre.

2009-04-30 @ 18:09:39
Postat av: Mia

jag tycker inte heller om när en massa främlingar ska komma och pilla på ens barn. visst, det är okej som du säger att de gör grimaser och pratar lite och så, men där kan det stanna. man vet ju som sagt inte var deras händer har varit innan =S



Eddie tackar för gratulationen =)

2009-05-01 @ 13:53:47
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback