Min lilla kille =/


2009-04-23 @ 12:01:04
Min stackars lilla kille är hård i magen. När ja bytte blöja på honom förut var det en hård klutt i den..stackarn. Så nu har jag haft i olja i ersättningen o gav honom dessutom en sked med katrinplommonpure som ska vara bra mot hårda magar när han åt morotspuren förut.

hoppas att de släpper..han har ju inte bajjat sen i förrgår, vilket han iofs brukar göra annars..men de va inte alls så mkt bajj i förrgår heller =(

haha..bajsprat i högsta grad, men det är sådant ni ickeföräldrar får stå ut me o läsa om här :P det är en mammas vardag o prata om bajs o sånt numera..hahah!

hoppas alla mår jättebra =)






Kommentarer
Postat av: CiliaH

hihi känner igen det där med bajsprat:) Matilda är mycket bättre i magen nu (fast jag kör med smör ist för olja) Hon bajjar iofs också bara var tredje dag så det blir myycket åt gången. Men nu är där bra konsistens på det :)

Hoppas magen ordnar till sig snabbt igen.



KRAM

2009-04-23 @ 20:00:11
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Pauline

Heeeej!Läste om att din lille pojke e var hård i magen,fick höra igår att man skulle blanda ner smör/margarin i all mat som man gör till dem små liven.. inte i välling då förstås men i gröt o puréer o dylikt just bara för att dem inte ska bli hårda i magen.. olja funkar ju uppenbarligen oxå..ti hi..hoppas att allt e bra.. kram kram

2009-04-25 @ 09:55:12
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback