Nu ni


2009-04-29 @ 22:01:23
lugnet råder i huset sedan en bra stund tillbax, A gick precis o lade sig. Ska med ta o lägga mig nu innan klockan blir alldeles för mkt. ska lägga mig i sängen o göra de jag brukar göra innan jag somnar; ligga o tänka på hur lyckligt lottad jag är,, o längta tills morgondagen då jag får mysa o busa massor med min snuffis massor igen =) O vips så somnar jag på ett par minuter.. o så vaknar jag upp så e de morgon igen, om lilleman inte vaknar ett par gånger mitt i natten förstås vilket kan hända =)

godnatt alla ni underbara

kramis






Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej på dig, ville bara säga att skit i de dumma anonyma kommentarerna. Jag kan oxå sakna när barnen var små och man hade den där mys tiden, nu är det ju full rulle hela dagarna och man märker att de börjar bli stora och klara sig mer och mer själva. Då vill jag STOPPA tiden och bara njuta av nuet även om det inte går. Tycker det är kul att läsa din blogg och se på er söta son :-) Man blir verkligen sugen på att skaffa en liten till :-)



Ha det superbra kram Magdalena

2009-04-30 @ 08:54:18
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback