Ny dag.


2009-04-21 @ 12:59:41
Idag har vi varit ute på byn en liten sväng .Gick förbi mor på vägen dit o fick se att min syster o hennes son som snart fyller ett var på besök. Så vi stannade självklart där en stund o busade. Sedan gick vi o handlade lite på ica. Fick se att wästgötabagarn stod på torget o sålde bröd idag me, så köpte med mig en brödkasse hem =) åt nyss en thekaka. Det var inte dumt vill jag lova!

Vad har hänt sedan sist annars då*? ja ni inte så mkt . elliott fick nyss sin lunch. Blev en hel istärning med morotspure dagen till ära o så NAN2 efter såklart. De tyckte han var mums. Nu ligge rhan här på golvet o stojar o har sig.. så fort man lägger honom ner så måste han vända på sig så han hamnar på magen. Men han har dock inte vänt sig från mage till rygg någon mer gång än..så de slutar alltid me att han illtjuter när han tröttnat o vill bli vänd igen..hihi =)

Kan ju avsluta me o lägga in en bild på lilleman när han satt o sov i bilstolen efter söndagsturen vi tog i bilen. Både hans jacka o mössa som han brukar ha var tvättade o fortfarande lite fuktiga så fick bli kojackan..



visst e han tjock i nyllet  min buffeluff =) ser ni att han har nya dojor me?







Kommentarer
Postat av: vera

ja, han har verkligen fått små söta kinder! såna som man bara vill nypa tag i! :D

2009-04-21 @ 13:36:38
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härliga kinder att pussa på!!!

2009-04-21 @ 15:33:42
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback