oooj då--svar till anonym


2009-04-30 @ 18:23:38

anonym: allvarligt, det är äldre människor du pratar om - du beskriver dom som att dom vore utomjordingar. och att han luktade urin, vad har det med saken att göra? han är kanske inkontinent på grund av sin ålder, ska man inte fysiskt få röra vid barn då? döm inte. gläds istället åt att din son kanske bidrog till att göra den mannens dag mycket bättre.

svar: jag beskriver dom inte alls som utomjordingar. Att han luktade urin hade inget med hans ålder o göra- det har ja inte påstått. Hade inte spelat nån roll hur gammal han än varit så hade han inte fått röra elliott i alla fall för han lukta! det ja menar mest är väl att de som är äldre oftast inte har nån förståelse för att man inte ska röra småbarn utan o fråga om lov först.
Jag tycker det var jätteroligt att elliott gjorde farbrorn så glad faktiskt.... MEN BARA TILLS HAN BÖRJADE RÖRA HONOM!! DET FINNS FAKTISKT EN GRÄNS! vilken förälder som helst hade känt likadant kan jag tänka mig!


nu ska jag ta o blockera lite adresser...för finns visst nån läsare här som inte verkar vilja läsa min blogg längre! och nu får denna person inte göra't heller!!!!!!







Kommentarer
Postat av: vera

haha, så jävla stört. jag skulle fan inte heller att någon pillade på mina barn om dom luktade urin. gammal som ung, spelar ingen roll!

att folk måste klagar så jävla mycket!

2009-04-30 @ 18:43:04
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Emma

Den människan som håller på kommenterar till dig måste ju ha allvarliga avundsjukdomar eller något fel måste det ju vara på personen, har råkat ut för sånt också man förstår liksom inte hur de bara orkar hålla på. Men en del människor tycker väl det är kul hitta något fel med allt.

2009-04-30 @ 18:43:29
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, herregud - det är MIG det är fel på. absolut.

2009-05-01 @ 00:09:56
Postat av: emelie o elliott

till anonym: kanske de, de va du som sa't inte jag :P

2009-05-01 @ 08:55:23
Postat av: Anonym

ja, herregud.

2009-05-03 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback