torsdag förmiddag


2009-04-16 @ 11:16:07
sitter här på golvet bredvid lilleman som precis vänt på sig o ligger o kikar på laptopen för fullt!
I morse vaknade elliott o ville käka vid fyra istället för fem, sedan somnade han igen vid 5 snåret o så sov vi till klockan åtta cirka. Sedan va de ju matdags igen =)

Har varit ute på en långpromenad nyss me..va skönt ute o verkar bli varmt o soligt idag me.

Idag står det föräldraträff på schemat vid halv två. Idag ska hon från bvc prata om mat, ska bli spännande o få höra lite mer om de.

Sedan blir det självklart nån promenad till tror jag, måste ju röra på sig =)


nu har ja inge mer o skriva, måste vända på elliott som håller på å bli galen på å ligga på mage..

kramis






Kommentarer
Postat av: vera

jag har köpt kläder i 68 nu, jag handlar när det är dags typ :P

fast bodyn jag köpte idag, köpte jag i strl 74, för den har jag i 68 redan, men så söt, så jag var tvungen att ha i mer storlekar :P

sen så när strl 80 kommer, så behöver jag inte köpa så mycket, för då kommer dom kläderna som är sparade från isabelle :D



är allt bra med er då?

kram

2009-04-16 @ 15:49:57
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback