DAGEN SO FAR


2009-08-25 @ 13:14:44
-elliott har gjort massa morgonbus som ni kanske läst
-vi har varit ute o gått i ca 2 timmar
-vi har busat o lekt massor
-elliott har fått sin lunch
-elliott har badat
- elliott ligger o sover i skrivandets stund

om en timma ska vi åka på mamma träff. Då ska han ha hunnit vakna förhoppningsvis, jag ska ha ätit nån macka eller nåt, elliott ska ha hunnit få i sig lite gröt så han står sig en stund. HUR SKA DE GÅ?? mirakelmamman hoppar in..hehe. jaja..får väl väcka honom i värsta fall!


veckans blogg v35 Amanda o Oscars blogg






Kommentarer
Postat av: Carolina

Önskar att jag slapp sminka mig, men jag ser ut som ett spöke utan mascara, speciellt när jag är trött. :P haha..

Ja, den är super. Kul med en bil som är både sportig och funktionell. :) Har bilder på den: http://bluppan.blogg.se/2009/july/nya-vralaket.html#comment

Åh, en sproilans ny v70 låter absolut inte dumt det heller. :) Måste vara kul med en ny bil?

Kan tänka mig att priserna är hurribla, speciellt när det gäller helt nya bilar. Rätt sjukt att det kan vara så dyrt för något som ändå är relativt "litet". Vissa av dom kostar väl närmre en halv miljon?

Ja, dagen har varit super, trots trötthet och dålig självbild. :) Hoppas din dag med busen har varit bra? :)

Kram

2009-08-25 @ 18:15:45
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback