GODMORGON SÖNDAG


2009-08-30 @ 09:30:43
hej på er alla.
Har läst lite bloggar nu så tänkte passa på o skriva ett snabbt inlägg. Snart ska vi ut och gå en långpromenad. efter det blir de att familjen johansson/karlsson gör sig iordning o sedan blir det lite kalas, eller ja middag för min pappa som fyllt år.
Igårkväll va lilleman inte rolig..var astrött men ville inte somna. när han väl somnat så vaknade han en timme senare i va jätteledsen. gick inte att trösta honom ens. Det slutade me att vi båda däckade i min säng runt tio. SEdan har han sovit där inatt..e lite ömt lite här o där på mig idag pga platsbristen. Men men..de blir så ibland!

Nää..nu ska vi klä på oss o gå ut.

glöm inte o rösta fram veckans blogg.


veckans blogg v35 Amanda o Oscars blogg






Kommentarer
Postat av: Carolina

Usch ja.. jag skakade länge efteråt och jag är jättenojjig när jag ställer bilen utanför. Skulle kanske testa få upp den i lägenheten?! :P hahaha



Jag har varit jättedålig på att uppdatera i helgen, men jag ska se till att uppdatera resultaten i viktbloggen idag. :)



Hade ni det skönt på kryssningen? :)



Hoppas ni har en riktigt trevlig dag.

Kramar

2009-08-30 @ 15:06:03
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Tack, tack hälsar Oscar!

2009-08-30 @ 16:40:59
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback