GUD VAD JAG LÄNGTAR


2009-08-20 @ 21:02:11
vad jag längtar tills lördag...då ska jag unna mig liite lördagsgodis =)

måste säga att jag är rätt stolt över min karaktär ändå, har dykt upp otroligt många tillfällen då man blivit erbjuden både de ena o de andra sötsakerna..men har sagt NEJ =)

woohoo..o så längtar jag såklart tills på måndag me..hoppas de hänt nåt mer på vågen tills dess!

nu funderar jag starkt på att gå o lägga mig i sängen o se på tv..kanske somnar man direkt? va skönt de vore,

godnatt allihopa


veckans blogg v34 Anne-Lies blogg






Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja, jag får nog börja göra de. Men som du säger så ger man allt när man väl håller på. Vill ju så gärna se resultat och det är så underbart efteråt. :) Precis. Vi har varit otroligt flitiga båda två denna veckan medan vi för ca två veckor sedan inte gjorde speciellt mycket. :P Kul att kunna peppa varandra.

Nä, det är inte förrän man väl mår dåligt som man tänker så långt. Trodde hjärtat skulle sprängas ett tag. Men nu har jag i alla fall två vilodagar från gymmet så då blir det bara lugna promenader för min del. :) Kram

2009-08-20 @ 22:03:31
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback