HAHA


2009-08-18 @ 17:55:18

han e förjäkla go våran son, han fick tag på fjärrkontrollen o stog på den..då blev de självklart så att de bläddrades igenom några kanaler o vips så klev han av o tv400 o beverly hills kom på..så nu blev man fastklistrad vid de.
Denna dagen har väl mest varit lik de andra, fast idag har jag bakat. Bakade nyttigare variant på hålkakor med kesella i. det blev jättegott sa A iaf..ska snart testa o se.
Fy va de ska blåsa ute då..hatar när de gör de.. speciellt nu när hans filt blåste iväg me ju. Vi tog en sväng förbi nyss när vi va ute o gick, men såg inte till nån filt nu heller. e bara o köpa ny antar jag.

har inte så mkt mer o säga idag, förutom att jag stör mig jädrans dant på den blonda bimbon som gör videoblogginlägg o säger att hon stör sig på alla mammor som e ute på stan o går med sina tjocka rumpor så hon inte kommer förbi..för hallå?" vet vi inte vem hon är lixom."

hur många gör inte det egentligen?
hon verkar inte ha några hjärnceller kvar typ. varför videoblogga när hon inte ens vet vad hon ska säga? kolla in själva får ni se: http://amandavardet.blogg.se



veckans blogg v34 Anne-Lie's blogg







Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ja hennes blogg är som ett stort skämt!

2009-08-18 @ 19:51:15
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Prinsessan Diana

HAhahahaha!

Det var den mest patetiska bloggen jag har läst i hela mitt liv!

Kan man bli mer egocentrisk än såhär????

Fan det är så jag skäms för henne!!

2009-08-18 @ 21:29:05
URL: http://dianahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback