KLI


2009-08-13 @ 08:25:23

dagen för oss har inte hållit på sålänge än ändå trots att elliott vaknade vid6 o inte ville somna om. Vi låg i sängen o myste o lekte lite. MEn nu sedan vi kommit ut till vardagsrummet så kan elliott inte låta nåt va i fred i vanlig ordning.
Han har redan hunnit
-ställa sig upp vid våran sänggavel tusen gånger typ
-bita o slicka på vardagsrumsbordet x antal gånger
-slicka o försöka bita på pappas dator
-försöka nå fjärrkontrollerna tusen gånger
- riva ner min träningsdvd som låg mitt på bordet på nåt konstigt sätt ( långa armar eller vad)
-dra ut dongeln till datorn för o busa me sin mamma
-riva upp mattan o försökt sulta på mattkanten men då har hans mamma allt ryckt in!
-riva mamma i håret en miljon gånger..det gör så jädrans ont, men det är ju han för liten för o förstå.
-pilla på kaminen

ja, såhär brukar faktiskt oftast våran morgon se ut ;)  det finns mkt roligt o busa med hemma hos oss.va gör era busungar för hyss?

nu ska elliott snart få gröt, sedan blir de morgonpromenad men plåster på varenda bit hud på foten typ.







Kommentarer
Postat av: mia

jag gjorde det på scrapblog.com =)

2009-08-13 @ 09:21:31
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Oscar hittade kökslådorna för första gången igår. Bangbang hörde jag när jag höll på att laga mat, då höll han på at dra lådan ut och in och såg så lycklig ut!

2009-08-13 @ 09:30:50
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

våran morgon börjar alltid med superbusig denver och jättetrötta föräldrar ;D så denver lever rövare i sängen medan jag och J vaknar och det får vi hjälp med kan jag säga ;) denver klättrar, slår, bankar, ställer sig upp, slänger sig, dunkar huvudet i väggen osv ;D haha...

2009-08-13 @ 10:10:49
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback