LILLE GUBBEN DÅ.


2009-08-19 @ 08:57:25

Va i köket som hastigast o hämtade mig lite frukost´, elliott stod vid kökstolarna o lattjade lite.
när jag satte mig ner för o äta kom han krypandes till mig, fick då se att han tuggade på nåt. Öppnade hans mun o fick se att han hade en möbeltass i munnen. Herregud säger jag bara! vilken tur att jag fick se de..annars hade han nog säkerligen försökt svälja den o satt den i halsen!

Det är inte riktigt klokt vad de ska utforska allt genom att stoppa de i munnen! böcker, datorn, fjärrkontrollerna, kläder..ja allt verkligen!

NU SKA VI GE OSS UT PÅ VÅRAN MORGONPROMENAD, FÖRHOPPNINGSVIS SLIPPER VI VÄNDA OM O LETA EFTER MASSOR IDAG..HEHE!



´Veckans blogg v34 Anne-Lie's blogg







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback