MARKNAD I SKÄNNINGE


2009-08-05 @ 14:52:04
Vi har precis avnjutit en god middag. Fick bli taco kyckling idag då dagen har varit rörig som in i den än så länge.. "mamma fick panik" borde nog passa in bra som rubrik om de skulle bli en artikel av de hela! men nu ska vi ju inte göra de :P

a är i duschen  nu, elliott har faktiskt dagen till ära blivit nersläppt i gåstolen ihopp om att de ska sätta fart på hans mage. snart ska vi packa in oss i bilen och bege oss till skänninge marken. Ska bli skoj o komma ut lite bland folk, de tycker nog både jag o elliott. Elliott älskar att sitta i vagnen o kika på allt =) hoppas han gör det även denna dag!

ikväll återkommer jag med en liten uppdatering om hur de varit osv.

nu ska jag återgå till min fina familj.

Glöm inte o rösta på månadens blogg här ( vill ni rösta på mig sä är de nr5. emlisch)






Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Nej, vi handlade inget utan bara gick genom allt, tar det i morgon när det är lite svalare (hoppas vi) och förhoppningsvis lite mindre folk :D

2009-08-05 @ 18:20:34
URL: http://pappapoet.foraldrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback