SEG.


2009-08-21 @ 18:29:36

känner mig fruktansvärt seg just nu. Beror nog säkerligen på att jag är hungrig som ett as. A får ju aldrig arslet ur vagnen så han kan natta elliott verkar de som. de ligger inne på golvet o busar- vilket innebär att elliott blir mer uppspelt o kommer ha ännu svårare för o somna.
Det blev inget grillande idag. det ösregnar ute. så får bli hemmagjorda hamburgare med sallad och pyttelite pommes i ugn.
idag slutade stegräknaren på 18476 steg. känner mig jättenöjd med det i och med att det bara är promenadsteg. Har tagit av mig den såfort jag gått hemma o varit o handlat..det är rätt bra det. annars hade man säkert fått ihop över 20000steg så mkt som man springer runt här  hemma. blir ingen crosstrainer idag dock, de orkar jag inte!

Nää..om man skulle börja med maten i alla fall..jag dööör o segar ihop ännu mer om de inte blir mat snart.
hoppas alla får en riktigt trevlig fredagskväll. får se om de blir nåt inlägg senare sen.







Kommentarer
Postat av: Prinsessan Diana

Ja visst är det så att man önskar att de ville lägga sig och sova!

Nä jag tror inte det är svininfluensan=)

Tror det är mina leder, vi har haft ett jätte kraftigt väder omslag..



HOppas ni får en toppen helg =)

Kram

2009-08-21 @ 19:41:56
URL: http://dianahansson.blogspot.com
Postat av: Anne-Lie

Sv: Hihi det var ju jag som gav dig det tipset. Har det kommit till användning?

2009-08-21 @ 20:32:46
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback