SNART FÅR VI UT O CYKLA


2009-08-23 @ 15:29:27

Denna veckan ska vi till cykelaffären här i bynn o se till så vi köper en cykelstol till elliott och cykelhjälm med såklart. Ska bli så spännande o ge sig ut på en liten cykeltur sen . Undrar om elliott kommer gilla de, jag tror han kommer gilla't skarpt =)
Idag har vi varit ute o gått massor igen =) så skönt när det är  sådan här härlig höstluft ju!
a målade huset förut med. Det började självklart o  regna strax efter han var klar, trots att de varken  skulle regna idag eller imorn enligt prognoserna. Blir galen när väderprognoserna aldrig kan stämma längre! Men vi får hoppas att det blir bra ändå!

Fick sms från elin som är med i samma mammagrupp förut, det blir mammagrupp hemma hos henne på tisdag. äntligen säger jag bara, förra gången va ju alla typ sjuka så vi har inte träffats sedan slutet av april tror jag. skönt nu när allt drar igång igen så man har lite roligt o se fram emot me ju. Sedan börjar öppet hus 3 september med, de kommer elliott att älska är jag övertygad om!

nää,..nu ska jag o sonen busa massor. hoppas ni får en fin söndagseftermiddag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback