VILKEN EFTERMIDDAG


2009-08-04 @ 20:41:28
Nu är de äntligen lite slö o slapp som gäller efter en fullspäckad eftermiddag. Vi va först hos E och F o fikade, sedan gick vi förbi svärmor o svärfar för o hämta häcksaxen. Då va A's bror, fru o elliotts kusin där  så vi stannade en liten liten stund. Sedan gick vi hemåt. Elliott fick välling o a började klippa häckarna. När elliott somnat så gick jag ut o hjälpte a att plocka upp riset efter häcken o lade de i sopsäckar. SEdan kom svärfar o va jättesnäll o hjälpte oss o måla de vita på huset en omgång. O svärmor kom me o hjälpte till att plocka upp ris.

Det tog sin lilla tid och jag är jättetacksam över att de överraskade oss me o hjälpa till..för vi hade räknat me o göra't själva faktiskt.

o nu, vad händer nu?

jo jag ska sitta o fundera o pula lite på en design till viktbloggen, fast de blir bara av OM det är några stycken fler som visar intresse. Än sålänge e de bara  söta Emma som gjort de =) så hoppas på några fler..de går mkt lättare då ju! tror de taggar alla.

om ni inte fattar va jag pratar om så kan ni läsa här






Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tycker det låter som en toppenidèe med viktkampen :)

Hoppas att det går lite bättre när man "tävlar". Kanske att man tar sig en extra tanke innan man käkar den där kakbiten eller godiset. :) För inte är det ju kul att gå upp om alla andra går ner.

Och så kan vi kanske dela lite recept, motionsknep och pepp. :)

Är lite osäker och feg att lämna ut min vikt. :S Har verkligen ångest och skäms över den. Men jag ska helt fundera på det och om inte annat fundera ut ett alternativ. Men å andra sidan är det väl inte så många som ställt upp än?

Vill känna mig helt trygg innan jag "blottar" mig själv helt. :)



Låter som om ni har haft en bra dag. :)

Kram

2009-08-04 @ 20:59:43
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Låter ju som en bra idèe :) Så får jag fundera fram till på måndag hur jag vill göra. :)

Kram

2009-08-04 @ 21:30:59
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Jag tycker att det är en bra ide, men kan vi inte bara ha typ stegtävling eller så? Jag känner ju mej själv och vet att jag aldrig kommer att orka mäta och så...

2009-08-05 @ 09:04:07
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback