alla med lösenskyddat titta hit!


2009-12-17 @ 21:54:26

har nu fått systemåterställa min dator vilket innebär att jag inte har några användarnamn o lösenord sparade längre..
så ni som har lösenordsskyddat får gärna ta o maila över eller skriva anvnamn o lösen i e-postadressfäletet i en kommentar..
vore jättejättesnällt så slipper jag att leta igenom tusen kommentarer/mail ([email protected])för o hitta anv o lösen igen.. =)

Bla familjjelycka.blogg.se, taby.blogg.se, miian.blogg.se, neagullunge.blogg.se är säkert nån jag glömt nu med tanke på att klockan börjar bli mkt o jag är seg i bollen... men hör av er som sagt

nu blir de sovdags.. svarar på alla kommmentarer imorn.







Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

där har du till mina lösenordsskyddade=)

2009-12-17 @ 22:04:55
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: miian

Vilken tur jag kikade inom ;)

Duktig du är som stekt massa köttbullar!!!

Hoppas allt e bra.

Kram

2009-12-18 @ 22:23:46
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback