godmorgon torsdag.


2009-12-17 @ 08:12:25
Då va de torsdag igen, tänk att det snart är helg igen..de går ju superduperfort nu känns de som! när vi gick upp tidigt i morse va det 9 minusgrader ute..brrr. Har inte tittat hur kallt det är ute nu dock..men gissar på att det fortfarande är ganska kallt.
IDag får de bli städning, blev inge med det igår- hann bara o byta sängkläderna! O sen ska jag slå in elliotts lektält (det jag vann) som vi va o hämtade på ica igår.  O så hoppas jag på att de julklapparna jag beställt kommer idag så jag kan slå in dom med =)
Kanske blir de att vi går ut en sväng sen med, det vore trevligt =)

ha en trevlig morgon!

kramis






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Tack, vi hittade det vi hade tänkt att köpa! Kram :)

2009-12-17 @ 10:39:49
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback