härliga friska luft :)


2009-12-11 @ 11:30:02

nu är vi nyss hemkomna efter en liten promenad. tog en sväng förbi bynn o handlade lite grann. En julskinka införskaffades bland annat.  så ieftermiddag blir det till att koka och griljera julskina tror jag bestämt =)

Natten har varit kanoners faktiskt första gången elliott vaknade var inte förrän halv 4, o sen vaknade han vid fem o fick sin välling då o sen somnade han om o vaknade inte förrän strax innan 8. det ni, hör inte till vanligheterna att få en så lång sovmorgon när han sovit så bra under natten, så jag är utvilad idag.

nää..de går visst inte så bra med o försöka lägga busungen, bäst o ta upp honom o ge honom lite lunch först iaf då! han verkade ju va jättetrött nyss trots att han sov läng i morse.

ikväll blir det tacos här hemma..mys <3

vad händer hos er denna fredag? har köpt julskinka än?

kramar







Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej gumman!

Ja, det var mysigt och juligt. :) Filmade lite och tänkte lägga upp de på bloggen under dagen! Så får du också chansen att se lite av ett luciatåg. :)

Samma här.. många av mina vänner förstår inte min livssituation och har därför tagit avstånd. De har fram till nu varit singlar och har inte haft förståelse för mig och sambon. :/ Och så är dom riktiga festprissar, vilket jag själv inte är längre och då blir det svårt. Varje gång jag tackat nej till att följa med ut eller festa så har det blivit sura miner.

Ja, lite pirrigt är det allt inför måndag. :) Har ju aldrig jobbat med människor på det viset innan. Men det ska bli jätteroligt. :)

Hoppas ni har en riktigt bra fredag. Låter mumsigt med skinka. Sambon tjatar på mig om det så jag får väl också köpa hem en sån snart. ;)

Kramar

2009-12-11 @ 14:16:57
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback