jag blir så galen!!


2009-12-08 @ 16:19:28
Ni anar inte vad irriterad jag är. Vi va o köpte en fotsack till vagnen i fredags- idag skulle vi använda den..o vad händer? jooo..vi har fått med oss fel hem. Vi har fått en fotsack till emmaljunga scooter, vi skulle ha en fotsack till emmaljunga city cross. De är verkligen ikompetenta på det stället vi köpt de på. Vi sa att vi bara skulle köpa fotsacken där med, sen vill vi inte köpa nåt mer där. ( vi hade ett tillgodokvitto där som vi var tvugna o spender på nåt ju)
Jag sade till henne som jag frågade att vi var ute efter en fotsack till city cross modellen- hon kollade till och med på vagnen så alla knappar fanns o så.. bara för att de inte skulle bli fel..o så måste vi ha med dom o göra återigen- blir så frustrerad ju!!
När jag ringde till affären o  berättade vad som hänt och frågade om de hade hemma- nää, då fanns de inga hemma!
Då vart man tvungen o beställa =(
Behöver ju ha en nu!! o sen har ju de ju bara 2 dagars öppet (de har vi ju fått veta sedan förra gången =( )- så man får tillgodokvitto när man lämnar tillbaka efter de 2 dagarna. Men nu så krävde jag att vi ska få pengarna tillbaka eftersom det inte var vårat fel! Så de ska vi i alla fall få, sa hon i luren.
Nu har jag suttit och ringt runt till massa butiker i hela östergötland som säljer emmaljunga o har äntligen hittat en butik som har dom hemma..så nu tänker jag köpa där istället! skulle dock inte förvåna mig om hon från skitstället inte håller sitt ord o vi får åka hem med ett till jädra tillgodokvitto igen!

va skönt de va o få skriva av sig lite =) vart genast bättre!






Kommentarer
Postat av: Olivia

Nej, det är inte fruktansvärt. Det är ett misstag. Fruktansvärt är det när barn blir våldtagna, mobbade eller misshandlade. Alla begår misstag.

2009-12-08 @ 16:24:24
Postat av: Malin

Va retligt!!!

2009-12-08 @ 17:10:20
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback