påverkad av tv reklamen.


2009-12-08 @ 19:16:10
tänk egentligen vad man kan bli påverkad av reklamen de har på tv. Har flera dagar i rad suttit o hört att tvshop varit på o de gjort reklam för zumba fitness, har då kikat lite på de o gud vad det ser roligt ut. I början när jag såg reklamen så tyckte jag att de såg supersvårt o larvigt ut. Men de säger ju till och med att det är jätteenkelt!! Så nu är jag sugen på att beställa hem- men vet inte om det blir så.

har ni blivit frestade och köpt nåt via tv-shop o tvins? i så fall vad?






Kommentarer
Postat av: Nina ♡

härligt att det är jul snart :D va ska ni hitta på under julen?

2009-12-08 @ 20:27:31
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Malin

De har ja me tittat på. Tycker me de serroligt ut men min sambo sa nej. Han tyckte de va fjantigt. Haha.

Men ja har handlat där. Proactive. Mot finnar. Ja blev ganska nöjd me de. De stod att de skulle hålla en månad men ja har haft mitt hur länge som helst så de tycker ja e bra!



Kram

2009-12-08 @ 21:45:32
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Haha Zumba fitness är jag oxå sååå sugen på att köpa. Verkar skitkul :D

2009-12-09 @ 07:07:36
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: *Carro o Elsa*

Ja dom är så söta ihop!! jaa guud va hyss dom kommer hitta på snart ;)



mår ni bra? ja kikar in varje dag, men är dålig på o hinna kommentera.. hoppas ni mår bra :)

2009-12-09 @ 08:00:22
Postat av: Milliez - En smått förvirrad småbarnsmorsa

Ja oja. man blir alltid sugen på nått om det så är kräm till fejjan eller om det är ett dammsugarmunstycke. Men det har aldrig blivit nått av det :)

2009-12-09 @ 09:55:29
URL: http://milliez.nu
Postat av: Therese

ÅÅÅååååhhhhh....jag vill oxå beställa hem den men ahr inte råd...:( Men vill faktiskt jätte gärna ha den,jag tror att jag hade ääääälskat det.Men hade man verkligen stått framför Tv:n o dansat så som dem gör?hmmm... jag tror att jag hade gjort det,det ser ju sååå skoj ut.. Plus att man ahde kanske lärt sig en annan dansstil..:DVill ha den iaf..:D Kram kram

2009-12-09 @ 12:36:45
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Carolina

Hej gumman!

Nja, duktig är jag nog inte. Skjuter alltid upp allt i det längsta. haha.. Men fy fasen så skitigt de blir när man har hund och det är tråkigt höstväder dagligen. :/

Ja, det är det verkligen. Så många härliga människor man aldrig hade träffat annars, och i så många olika åldrar. Jätteroligt. :)

Haha.. de håliga byxorna har inte varit på sedan innan helgen faktiskt. Köpte ett par nya SUPERsköna mjukisbyxor på hm i fredags så nu är det dom som åker på när jag ska mysa i soffan på kvällarna. :)

hihi.. men jag självklart tänker jag inte överge dom håliga, dom har varit med för länge och jag älskar dom. :)

Vad hitta ni på för roligt idag?

Oh ja, det finns MYCKET jag skulle vilja köpa hem från tv-shop. haha.. Tur man har lite självbevarelsedrift. haha.. ;) Annars hade kontot varit tomt och lägenheten överfull.

Hoppas ni har en bra dag!

Kramar

2009-12-09 @ 13:33:31
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback