snabbt


2009-12-17 @ 20:34:55
blir ett snabbt inlägg nu bara..hinner inte att svara på kommentarerna just nu! min lilla minipc har pajat.. kul att man köpte den för mindre än 5 månader sedan o att den redan gått sönder. när jag ska starta datorn så kommer det upp att datorn inte kunde starta windows, och då väljer jag att starta windows normalt o de funkar ändå inte, har testat att välja att starta windows i ett tidigare fungerande läge- men det fungerar inte heller =(

vad ska jag ta mig till?? det här är verkligen tråkigt!! tur att sambon har en dator som man kan få låna några sekunder lite då o då..imorn under dagen jobbar han ju så då kan ju jag passa på att använda den lite i alla fall så :P 
ska ta o ringa till telenor o höra va som gäller eftersom det är en dator jag beställt därifrån o betalar varje månad eftersom det var därfrån jag tog mobila bredbandet!
 
vi hörs, när vi hörs =(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback