sover han?


2009-12-14 @ 13:15:26
Har försökt att få elliott att somna ända sedan strax efter 12 o nu verkar det som att han somnat iaf. Han har sprungit fram o tillbaka i sin säng, flinat- slängt nappen på golvet tusen gånger, dragit av sig både byxor o strumpor- men nu sover han tror jag!

Det blir alltid såhär när jag har planerat in att göra nåt medan han sover- visst är det skumt? hade tänkt göra köttbullar o nu verkar det ju som att jag får göra det iaf =)

Hoppas verkligen att det kommer lite mer snö snart nu..visst det är lite snö nu..men mer vore super så att man kan ge sig ut o dra pulkan me en busunge sittandes i efter sig  <3

min lilla sötnos när vi var ute och gick förut <3 han såg frågandes ut när han såg de vita som låg på marken










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback