dop funderingar


2009-02-17 @ 17:04:26
sitter på panduros hemsida o kollar lite grann nu.

har bestämt att jag ska beställa lite babyljusblåfärgad kartong som jag ska klippa ut figurer i o lägga lite här o där på bordet, dessutom blir de kanske lite silverpapper som jag ska klippa ut figurer i med. Isilverpappret blir det prinskronor av o i blått blir det nog hjärtan tror jag =) funderar på att beställa en figurstans med så jag slipper o rita dit kronor själv o klippa ut..då blir de kronor med en gång =)

 
detta är stansar..ser ni va de ser smidigt ut? kostar endast 49,50 för varje stans.

jaa om ni planerar dop, gå in på panduros hemsida säger jag bara! finns massa roligt.






Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de hoppas ja att dom kommer ha.Fast självklart e man ju lite spänd på de me.Även om ja tror de kommergå bra så e de ju ändå en liten oro Hur han kmmer reagera. Va braatt allt e bra me er.:) Elliot växer förfullt! Kramar

2009-02-17 @ 17:20:41
URL: http://malinljung.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag och Helena var inne i deras affär när vi var i Stockholm, fanns en massa skoj.. Mvh Jenny

2009-02-17 @ 17:39:46
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jo roligt har hon nog allt. Men Tindra kan inte heller krypa än... hon är totalt ointresserad :) Det är bara att åla fram och gå runt som gäller. Din systers pojk kommer nog dit snart han också, alla lär vi oss i olika takt! Ha en fin kväll. Kram kram

2009-02-17 @ 18:38:52
URL: http://malliiin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback