en undran


2009-02-20 @ 15:07:26
använder numera handsprit till mina händer efter jag tvättat dom, för elliotts skull o för min egen med.  e mkt bacilusker som sagt. e de farligt för bebisar o få i munnen? för man kan väl inte använda de på deras händer med eller hur?

bara undrade för vi har varit på besök på mitt o sambons arbete, var många som klämde o kletade me hans fingrar o han har ju en tendesn till o stoppa händerna i munnen. menar..alla av dom som myste med honom hade ju inte tvättat händerna o så.. dum fråga kanske, men jag undrar o då kanske nån har svar?






Kommentarer
Postat av: Emma

jag brukar ta lite på ebbas händer ibland när hon har nappen för då vet jag hon inte stoppar in händerna i munnen på ett tag iaf.

2009-02-20 @ 15:26:00
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

men allvaligt?

2009-02-20 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback