fredagen den 13:e


2009-02-13 @ 09:42:21
haha..sjukt värre..idag är det fredagen den 13:e. Så passa er därute så de inte händer nåt, e ju lätt o halka nu när det är snö o kyla, o sen när det är fredagen den 13:e med så kanske det är extra lätt tillhands.

elliott ligger här o gympar på kudden bredvid mig igen, sprattlar som en galning med fötterna, o råkar emellanåt sparka till sin mamma. han brukar dessutom jabba runt med händerna med så ibland när man bär på honom så får man sig en käftsmäll..undrar jag om han blir boxare``

Inatt har elliott sovit ganska bra. han somnade kvart i elva, o sov till halv ett då han låg o gnydde o sparkade me sina fötter, sedan har jag försökt o lägga i nappen x antal gånger. Vid två gav jag upp o bytte blöja o testade o lägga honom igen, då somnade han direkt.  SEdan vaknade han vid 4 igen, testade o lägga in nappen ett antal gånger, men till slut övergick gnyandet nästan till gnäll så blev o gå upp o mata honom vid halv fem. Sen vid fem gick vi o lade oss igen. Och vid halv åtta vaknade han nästa gång, då  bytte vi blöja igen o lade oss o sov till halv nio, sedan vaknade han o var hungrig.

så har de varit inatt..vad jag kommer vara bortskämd nu i helgen..Pappa A ska få ta nattpassen så jag får vila lite. det är väl de enda som är fördelen med ersättningen att pappan oxå kan mata o att de oxå får den där kontakten då.

nää..elliott är tjurig nu..dags o byta blöja o klä på honom..hmmm..undrar va ja ska hitta på o klä på honom idag :D






Kommentarer
Postat av: emma

här hemma tar sambon nästan alla nätter :) det är ju bara en gång per natt och jag tror att han tycker att det är lite mysigt...

2009-02-13 @ 11:47:56
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback