jihooo


2009-02-25 @ 09:49:19
Ny dag, nya möjligheter. IDAG SKA JAG MÅLA,SÅ DET SÅ. SÅFORT A VARIT PÅ ÅTERVINNINGEN O SÅ så ska jag måla de jag började me igår.

Vi har gjort oss iordning o ätit båda två, snart bär de först av till mjölby en sväng me mor o systrar, sedan blir det att äta på västanågrillen i skänninge me en till syrra som jobbar i skänninge. Ska bli kul =)

Får se om man kanske köper nåt till lilleman idag när man e i mjölby såg sist vi va att de hade en grodbody och en groddregellapp; vilket jag va för snål för o köpa då. Men idag har man ju fått pengar så kanske?

nähä, om man skulle ta o klä på sig ytterkläderna nu då.

på återseende senare idag =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback