Kul jul då


2009-02-20 @ 20:27:12
Vi satte nyss på våran dvd o skulle titta på en film vi hyrt. Va händer då? joo..det tar hundra år för filmen o laddas o sen går de inte o trycka ut den knappt. Sen när vi dragit ur alla sladdar o allt o sätter i filmen igen så går den igång, men då kan man inte ens välja subtitles o gå vidare till själva filmen! O då tänker vi; nää..har vår dvd spelare gått sönder?
Men så kommer smarta jag med förslaget att vi ska testa en annan skiva, o den funkade!!!

så imorn ska arga jag gå till macken o läåmna filmen o klaga på att den inte funkade o be om pengarna tillbaka. Det är itne de att jag är snål. Men betalar man för de så ska de fasen fungera med ,så är det!

Ikväll har vi ätit lövbiff o pommes, elliott har fått lite vaselinkur mot sitt skorv, o sen har jag badat honom me o efter det fick han mat. Nu sover han..ska snart testa o lägga han i sängen tror jag.

varför kan aldrig nåt funka för?

kramis






Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker det ofta är så med hyrfilm. det värst är när man har sett typ halva och den börjar hacka och stoppar. gaaah, man blir ju galen då!



hoppas ni får en bra helg // kram

2009-02-21 @ 09:19:15
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback