Mitt i veckan


2009-02-18 @ 08:42:39
Idag blir elliott 10 veckor gammal (eller ung) =)

hur ska vi fira de? jopp..han har precis ätit o vi ska klä på oss o lite sen ska vi till virrpannan på bvc en sväng o mäta o väga honom. antagligen har han säkerligen gått upp  mer än250 gram till på en vecka nu..skulle inte förvåna mig. han har legat där om man slår ut de totalt.

Nähä..hoppas att han skulle kunna ta o lägga en bajs i blöjan nu med. de skulle göra mig superduperglad. han har inte bajsat sedan 22.30 i förrgår.  Är rädd för att han ska fira sin 10 veckorsdag genom o bajsa lagom när han ligger där naken o allt på bvc. de vore inte så roligt..fatta hur mkt bajs de skulle bli!

Jaja..sen efter ska vi iaf ta en långpromenad är tanken. SEdan blir de nog lugnt, ska väl hem o göra lite mat. För idag blir det gryta o de tar ju en bra stund innan den e klar. Sen har vi ju de här me att sonen vår kanske inte tillåter mig laga mat heller..får väl se va som händer!

Ska väl ta o gå in till elliotts rum o rota fram dagens outfit till honom  ur byrån.  o som ni vet så ser jag verkligen fram emot de, ungefär som en liten flicka när hon ska klä sin docka.. =D

skriver senare när vi varit iväg o svarar på kommentarerna då.

kramis






Kommentarer
Postat av: emma

ler vi ska också till BVC idag och jag tänkte nyss att det vore bra om lilla fröken bajsade nu eftersom hon också har sparat sig i två dagar...



bebismammors hjärnor verkar fungera likadant :)

2009-02-18 @ 10:24:31
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback