nöjd med natten ändå


2009-02-03 @ 08:19:01
vaknade vid halv åtta o blev chockad. elliott hade sovit tills dess =) var tvungeb o kolla så han verkligen låg kvar där i sängen o andades eftersom han hade sovit från ell till halv åtta. o där låg han o sussade så sött samtidigt som han "pratade" massor. kvart i vaknade han o nu har hanj fått mat. DE HÄR E NOG FAKTISKT REKORD; HAN HAR JU SOVIT I CA 6,45 TIMMAR..DET NI. O JA SOM TRODDE NATTENN SKULLE BLI LÅNG IGÅR NÄR HAN INTE VILLE SOMNA VID ELVA,

E STOLT IDAG MED =)






Kommentarer
Postat av: elin

ang. kommentaren du skrev i johannas blogg. vi som sa ifrån är inga fega människor, tvärtom! jag tog mycket illa vid mig när hon skriver att bebisar som kräks 2 munnar (vet inte vart hon fått det uttrycker ifrån) INTE går ner i vikt. då är det något annat fel på dom.

DET kändes som en smällt på käften. vi har kämpat med våran dotter i ett halvår, pga att hon kräktes ofta, men inte så mycket som minna och gick ner i vikt hela tiden. det är DET som det hela handlar om! jag förstår inte varför det var så farligt?! sen så blåser alla upp detta och gör det till något helt enormt!

sen så blir man kallad torr jävla bitter fitta, DET är ju otroligt moget! varför är det alltid någon som skall kalla en det? det är lätt att vara kaxig på nätet.



vet inte varför jag skriver till dig. såg att du hade kommenterat om oss som "förstörde". nu vet du iaf vad som hände.

2009-02-03 @ 09:25:38
Postat av: Carro

hhehe jaa d va ju lagom med folk, blir nog runt 20-25 här med.. sitter här o väntar på mer verkar hade nåra inatt... ;)

2009-02-03 @ 09:35:34
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Lyxlir med så duktig Elliott!!

2009-02-03 @ 11:29:43
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: erika

woooooooooooow galet, önskar jag hade så

2009-02-04 @ 09:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback