Shit pommesfrites


2009-02-06 @ 14:40:47

Skönt o va hemma nu säger jag bara, motorvägen var inte alltför rolig på vägen in till mjölby, värsta moddsträngarna i omkörningsfilen. sen när jag åkte hem så snöade de massa stora fina flingor =)

Efterkontrollen gick jättebra, allt så bra ut o kändes bra, hon rekommenderade dock att jag skulle börja med lite knipövningar varje dag så ja inte skulle få problem me  o hålla tätt i framtiden. Sedan blev de bestämt att ja skulle börja me p-piller me för er som vill veta. Ammar ju inte längre så då passar de utmärkt.

Nästa gång vi ses blir om ett år, o då kanske man inte ens behöver äta piller mer? Hmmmm

USch.. har mått dåligt nu i flera dagar pga min vikt, inget ja en gång kunde ha kan jag ha längre, o i byxor har ja fått gå upp två storlekar..det är sjukt! aldrig vägt så mkt som jag gör nu, o dessutom hade ja gått upp 4 kilo med..iofs har ja inte vägt mig på år o dar här hemma då...men fy fan va fet jag är, jag skojar inte. det är ju skitsvårt å gå ner i vikt med, de e inge man gör på en dag, utan man måste kämpa som fan ju! usch.. törs knappt inte säga va ja väger..de som e nyfikna får fråga i så fall..skriver't inte här!

på måndag är de jag som ser till o tänka på figuren igen, inga bullar här inte, inge godis heller. Måste i varje fall gå ner tio kilo, men vill helst gå ner15 ...hoppas de går! 

Nu ska vi se på film, hörs senare kanske?

//flötbullemagen no1







Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har med varit på efterkontroll idag. Min lilla tjej är ju född tre dagar efter elliot. Allt var bra med mig med. jag ska äta minipiller nu i några veckor sen ska jag sätta in en hormonspiral hade jag tänkt. Får ju inte äta p-piller eftersom jag helammar.

Är sjukt avundsjuk på er snö. Här nere i skåne är det skitvarmt idag!

kram

2009-02-06 @ 15:04:57
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: johanna

Vet preci shur det känns, men jag tror kanppast att duväger så mkt som jag!!

2009-02-06 @ 15:22:53
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: emma

ja dom här gravidkilona sitter där dom sitter känns det som =( hårt arbete blir det att bi av med dom men till slut kanske. jag blir trött bara av att tänka på mina...

2009-02-08 @ 14:14:50
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback