Solen skiner


2009-02-10 @ 12:49:11
så underbart härligt att solen kikar fram, o vad gör emelie då? hmm..istället för o gå ut så planerar hon att lägga sig i sängen o vila en liten stund..sjukt va? men så är de..är tung i huvudet o har lite ont i halsen känner jag..sovit ganska dåligt inatt me på kuppen så känner att ja behöver sova lite. får dock se hur länge de går, rätt va de  e så säger väl lillen ifrån så.

sen blir de lite matlagning, idag blir det köttfärssås o spaghetti,
o sen en långpromenad. sen blir de lugnt i kväll.

hoppas jag inte blir sjuk bara utan att de bara e en pytteliten förkylning eller nåt. Tror inte det är nån fara, brukar nästan aldrig va sjuk så.

nähä..skriver nog något senare idag.






Kommentarer
Postat av: Carro

hoppas du får vila nått för sötnosen då ;) vi ska t jysk o köpa nya kuddar.. haha ,, o vila..

2009-02-10 @ 12:54:13
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

sv. Allt är bra med oss också. Har suttit och skrivit om E sjukdomm hela förmiddagen och äntligen är den färdig. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Det blev en extremt långt inlägg, ska jag dela upp det el allt på en gång? Folk kanske inte orkar läsa om det är för långt...kram

2009-02-10 @ 13:44:07
URL: http://nomismamma.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi tack=)

jadå allt är bra, inget att klaga på =)

Håller tummarna för att det bara är en liten förkylning du åkt på, så du inte blir sjuk!

2009-02-10 @ 13:46:37
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ett litet tips!! Jag ser att du "vattenstämplar" dina bilder kolla in denna länk och högerklicksskydda dina bilder. http://www.designadinblogg.se/2008/april/hogerklicksskydda-din-blogg.html Mvh Mimmi

2009-02-10 @ 15:18:44
Postat av: emelie o elliott

till mimmi: tack så mkt för tipset. har inte du någon blogg du som kan så mkt? dela gärna med dig om du har fler bra tips =)

2009-02-10 @ 15:48:26
Postat av: Mimmi

Jag hade en blogg, men jag tröttnade. Så nu läser jag bara en massa bloggar och hittade den där sidan med en massa bra tips. Sparade den bland favoriter och fick ju användning för den nu. Så jag hoppas att det inte är så svårt att göra. Mvh Mimmi

2009-02-10 @ 18:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback