stan


2009-02-21 @ 10:40:39
tack för alla gulliga o snälla kommentarer, svarar senare =)

nu ska vi snart åka o shoppa lite. blir ikanohuset o citygross. har fårr byta kläder på elliott x antal gånger redan då lite kräks runnit. o min tröja måste ja byta med..e både kräks o änglapink på den. Haha...sådant e  livet som mamma man vet aldrig ur vilken ände de kommer o hur mkt. golvet va som en enda stor plaskpöl förut..så mkt kiss från en så liten person..de e skumt!


hoppas alla mår bra, skriver senare =)

kramis






Kommentarer
Postat av: Anonym

S: HAHAHA men skojar du eller? Men man tänker "Ääääääh, jag gör detdära senare." Men nästa gång man loggar in så har man ÄNNU mer. Sucks :D



HAHAHAHA awww, alla klagar på att bebisarna pinkar ner dom :P Ni har inte dom rätta knepen! :D

2009-02-21 @ 11:29:47
Postat av: Malin

Okej vi hartvå varta två blåa o en rosa:) Dom e väldigt stabila o bra. Får plats me mkt i dom:) Jadå de blev en trevlig kväll. Hoppas ni me hade de! Kramar

2009-02-21 @ 11:37:20
URL: http://malinljung.blogg.se/
Postat av: Jenny

Synd att jag inte visste vad som skulle hända för då hade jag snällt frågat om du kunde köpt en sån där lampa från Ikea till mig med.. Katten rev ner min för en stund sen.. Grrr.. Men men får ta det nästa gång man åker till stan.. Hoppas ni haft det bra.. Kram

2009-02-21 @ 14:43:34
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Mad

Man är dessutom en levande måltavla för de små och deras strålar..;)

2009-02-21 @ 18:34:54
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback