Tidigt


2009-02-26 @ 07:02:11
Idag är vi uppe ganska tidigt här, hade gärna sovit en stund till då jag sovit som en kratta inatt.,men men.
Lillfisen somnade vid nio o har precis ätit sitt första mål sedan igår vid åtta. MEN tro inte att jag sovit gott för de, för han har farit o levt apa inatt, dessutom har han krävt nappen x antal gånger.

Tycker det är trist att vi inte kan gå o lägga oss en liten stund i min säng o mysa som vi brukar göra om mårnarna idag, men men..måste man iväg så måste man. ska bli så skönt o få de där jädra cellprovet gjort nu känner jag. för det ä rinte annat än ett jädrans farande fram o tillbaka jämt! Ska åka o lämna elliott hos min syster vid åtta, sedan ska jag vara i mjölby vid halv nio, o sedan är jag förhoppningsvis hemma strax efter nio igen,brukar inte ta några tider de där. o då ska jag hämta honom, sedan ska vi allt ta o mysa lite grann. Visst låter de här sjukt; men jag blir så glad på mornarna när man får ta upp elliott ur hans säng =) e nästan så man saknar honom när han sover till o med. (o vi ska inte tala om när hans pappa har nattp/morgonpassen på helgerna ) är så glad över att han finns, han e så go o glad =)

nänä..nu ska jag ta o äta lite frukost,






Kommentarer
Postat av: Mia

Menar du att Elliotts pappa brukar ha morgonpass/nattpass på helgerna? Vad avundsjuk jag blir!

Här har det alltid varit jag som fått gå upp, inte så kul alltid.. =/

kram

2009-02-26 @ 09:10:10
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Carro

blev nyfiken vad e det för cellprov?

2009-02-26 @ 10:33:51
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback