Till anonym


2009-02-08 @ 16:18:04
ja ni.. o så fick jag denna anonyma  kommentar förut : "Du kanske ska fundera på hur du använder ordet cp. Att använda det som skällsord tyder på låg intelligens."

Till anonym: Du, jag vet vad cp innebär. Har inte använt det som ett skällsord för det.Men då kanske du ska klanka ner på de flesta i sveriges befolkning med när du ändå är igång för de flesta använder de ordet någon gång i något sammanhang förutom när de pratar om sjukdomen.  och vad ger dig rättigheten till att gå in på min blogg o hoppa på mig o påstå att jag har låg intelligens? det har du inte en blekaste aning om! O hur fegt är det inte att lägga en anonym kommentar om det? stå för vem du är istället! O vill du inte se mina "skällsord" så läs helt enkelt inte bloggen då om du har så stora problem!






Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad fånigt gjort, ja att gå in och klaga. Jag skulle bara tagit bort det och inte brytt mig. Att vara anonym tyder på feghet. Ta inte åt dig, ta bara bort och fortsätt att berätta om ditt liv och din familj. Vi andra vill ju gärna läsa. Stå på dig. Mvh Mimmi

2009-02-08 @ 17:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback