utmanad


2009-02-24 @ 20:17:46
blev utmanad av johanna :D

1. Öppna din mapp för bilder
2. Gå till den 5:e mappen
3. Hämta den 5:e bilden nerifrån (bakifrån) Och sätt in i din blogg...skriv en kommentar till den.
4. Utmana sen 5 andra bloggare och länka till dem på din blogg

På detta viset får vi många bilder att kika på i våra bloggar



Vilken tur att jag hade gjort om lite med mina mappar, annars hade jag fått fram samma bild som förra gången jag blev utmanad ju!
Badpojken, elliott två veckor gammal cirka.

Utmanar följande:

emma

Anne-Lie

malin

jenny

carro






Kommentarer
Postat av: Carro

tack för utmaningen, men gjorde den för ett tag sen så hoppar det =)

sov gott

2009-02-24 @ 21:02:07
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback