UTMANAD


2009-02-05 @ 09:00:32
Jag har fått två utmaningar av johanna och malin, de är samma så slår ihop de o hoppas de går bra.

Regler:
Gå in i mappen där dina bilder ligger
Gå sedan till den sjätte mappen
Välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
Släng upp bilden på bloggen
Sskriv något om den
Utmana sex andra personer och länka till dem.

här blir de dock ingen magbild kan ja avslöja då alla magbilder ligger i mappar som ligger i en mapp,haha



jag utmanar:

tezzan
carro
erika
mia
madelaine
cassie

skulle vilja utmana alla bloggar jag läser, men nu fick de bara bli ett urval av alla. har många bloggar jag följer o diggar skarpt ju.






Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, vad roligt att gu gjorde det. Du hade i alla fall ett väldigt fint kort :) Han är en riktig liten sötbulle!

2009-02-05 @ 11:10:52
URL: http://malliiin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback