vilken tur


2009-02-07 @ 09:35:59
vilken tur mamma emelie haft inatt, lillgrodan har sovit mellan12-6 sen fick han mat o sen låg han i sängen till nio. vilket innebär att ja fått sova med, även om de har varit svårt o sova pga hans häftiga rörelser o oljud i sömnen..haha. har ju ändå sovit hyfsat =) tack elliott. tror han såg att ja behävde sova igår för satt på soffan med honom o hade massa tårar i ögonen. tårar av frustration. frustration av att inte kunna bli avbytt nåt alls för ens en liten powernap, av att knappt ens kunna gå på toa förrän han lägligt vaknar o gnäller, av att de ser förjävligt ut här hemma o ja knappt hinner göra något åt de den stunden han sover passar man ju på att diska flaskor, tömma disk o tvättmaskin, vika tvätt. sen inte nog me de..måste ju även serva sjuklingen oxå..BLI FRISK FÖR FÄEN SÄGER JA BARA..ORKAR INTE MER..
Vill kunna ta en lång förtjänt dusch, vill kunna skriva på datorn med två händer nån gång, vill kunna plocka mina  buskiga ögonbryn någon gång. JA VET ATT DE INTE SKULLE BLI GLAMORÖST O BLI MAMMA, MEN ALLT E SÅ MKT LÄTTARE NÄR PAPPAN KAN HOPPA IN EN STUND SÅ MAN KAN FÅ FIXA LITE.


HUR KLARAR ENSAMSTÅENDE NUYBLIVA FÖRÄLDRAR DE? FATTAR INTE DE MED FACIT I HAND.


USCH, FÖRLÅT ATT JA GNÄLLER, MEN DE E JU MIN BLOGG..JA SON FÅR SKRIVA AV MIG..O NI BEHÖVER INTE LÄSA OM NI INTE VILL JU. HAR NÅN PROBLEM MED DE SÅ FÅR DEN VÄL BEHÅLLA DE FÖR SIG SJÄLV TYCKER JAG =)

DE FINNS DE SOM HAR DE VÄRRE..SKICKAR MINA TANKA´R TILL DOM STARKA MÄNNISKORNA!

NU SKA JA BLI OPTIMIST IGEN EFTER DETTA INLÄGG...WISH ME LUCK.






Kommentarer
Postat av: erika

hej"!! man får gnälla, you go girl =)

ja fattar iten heller hur ensamma föräldrar klarar det, så jobbigt!! jag avgudar att man är två som hjälps åt, stackars dig som har ena halvan sjuk!! hoppas han blir bättrer!! kanske kan nån kompis lr dina föräldrar komma övr o hjälpa till??? kram

2009-02-07 @ 10:36:27
Postat av: brallan

jag är ensamstående, det är tufft. men när man väl är ensamstående så fixar man så dagen funkar. man hittar sina rutiner precis som en mamma som har sin partner där :) håll ut, det är kämpigt, men du klarar det!

kramar

2009-02-07 @ 12:24:33
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Gnäll på =)Hoppas verkligen att det blir bättre för dig...kram

2009-02-08 @ 19:44:38
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback