fy vad pinsamt.


2009-01-20 @ 12:57:06

Var ute o gick förut, på vägen hem stannade vi på ica. Skulle köpa ägg, men blev visst oxå ett paket semlor o en burk svamp. Anyway..kostade 65 o jag skulle betala me kortet i kassan då jag nästintill aldrig har turen o ha kontanter i plånboken. Då stod det medges ej, drog en gång till o då stod de de oxå. Så fick lämna grejerna o springa upp till bankomaten o ta ut en hundring. Då fick jag se att det stod skuld/övertrassering 85kronor. Tänkte va fan? Pengar skulle ju komma in idag ( barnbidrag o lite annat) men sen såg ja ju att de hade hamnat på mitt sparkonto. När ja jobbade så förde jag alltid över en viss summa av lönen till sparkontot varje månad. O nu hade ju den summan dragits för jag mitt trögo har ju inte tänkt på å ta bort de sålänge inte!!

HAHA..faan va pinsamt de va. Var hur mkt folk som helst som stod o köade på ica ju..shit! ;Men kunde iaf betala med den där övertrasserade hundringen. Tur att man kan övertrassera sitt konto ibland ändå.

nähä..ska gå in på banken via internet o fixa till de där nu så jag inte glömmer de. ska väl ta o ringa till BM me o boka tid för efterkontroll, för de har ja kommit på nu att man visst själv får ringa in o boka. Ja har hela tiden gått o väntat på å få en kallelse, men de har ju ingen kommit..OOPS!

kram







Kommentarer
Postat av: Johanna

typiskt!



Ja det finns massor, köpte tre st pyjamaser igår, så fina!

2009-01-20 @ 13:11:09
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Evamy - Nu är lilla Alva äntligen här!

ja precis..

jo det går bara bra, hon sover äter och bajsar mest :) hehe men det är ju så dom ska vara nu de små liven! :)

2009-01-20 @ 13:23:08
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback